Nak Harga Ahli Shaklee Dan Cash Back Bonus KLIK SINI | Twin Pack Vivix Free Membership KLIK SINI
X

Wednesday, 15 March 2017

Masalah Sembelit Selesai Juga Akhirnya

" Dedulu "membuang" seminggu sekali,
Sekarang asik hari²,
Maka kempislah perut tu nanti,
Makin sayanglah cik abg tu nanti."

VIVIX UNTUK SEMBELIT


U make me smile...😍😍😍...bila dapat feedback macam ni..hati terasa berbunga²....

seriusly..tanyalah memana seller...seller mana yg tak happy bila dapat buat customer makin sihat dan of course dapat selesaikan masalah customer...happy sangat kan...alhamdullilah....😘😘😘



Tuesday, 14 March 2017

10 Tahun Penantian Kini Isteri Hamil Semula


Assalamualaikum

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabarjela yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. 

vivix untuk cepat hamil


Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang” Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. 

Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. 

InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.


Hubungi/SMS Eita 012.7555.470

Saturday, 11 March 2017

Krim Herbal Blend Bukan Sekadar Untuk Ruam Baby Je Tau..

Krim herbal blend bukan sahaja untuk ruam baby je tau...banyak lagi manfaat krim herbal blend ni...

Antaranya ialah;


Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga.
Ramai yang dah mencuba memberi feedback POSITIF tentang penggunaan herbal blend ini ke atas anak-anak #eczema. Alhamdulillah sangat membantu. Kalau terkena #gigitnyamuk#semut atau #serangga lain pun boleh sapu. InsyaAllah ianya selamat dan berkesan.
.

Ubat Luka @ Melecur

InsyaAllah boleh ganti sebagai minyak gamat. Seeloknya bila ada luka atau #lecur, sapu cepat2. Sediakan setiap rumah 1 herbal blend. Jadi tidak risau lagi kalau terkena percikan #minyak panas ke, kena cakar kucing ke, terus sapu.
.
herbal blend untuk ruam bayi


Luka Pada Puting Susu Untuk Ibu Menyusu

Bila #puting ibu terkena gigitan anak, pastinya terasa pedih lebih-lebih lagi kalau sampai terluka.

Jadi, ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, boleh sapukan sahaja krim ini. Herbal blend ini sangat natural, tiada bahan sintetik dan dijamin selamat. Jadi tidak perlu risau.
.

Menghilangkan Parut

Kalau anda atau anak anda terkena #chickenpox atau #campak, cuba sapukan cepat-cepat dengan herbal blend. InsyaAllah #parut yang ada akan pudar dan hilang.
.

Ruam Pada Bayi

Bayi sangat-sangat senang terkena ruam terutamanya #ruamlampin.

Cuaca yang sangat panas pun bayi senang terkena ruam. Jadi sapukan sahaja krim ini insyaAllah ia akan melegakan rasa pedih dan akan merawat #ruam.
.

Losyen Harian

Krim herbal blend ini boleh dijadikan sebagai losyen harian. Ia dapat melembutkan tangan anda. Herbal blend tidak berminyak, jadi tidak akan mengganggu kerja seharian anda.




Apa Kata Mereka Yang Telah Mencuba;

herbal blend shaklee

 Doktor pun kata krim herbal blend ni bagus

herbal blend krim untuk melecur

Kena cerek panas pun alhamdullilah cepat je baik...

testimoni herbal blend

testimoni herbal blend untuk kulat air


testimoni herbal blend shaklee

testimoni herbal blend shaklee


Terbukti kan herbal blend ni bukan sekadar untuk ruam -ruam bayi jer..ia juga boleh di gunakan untuk pelbagai tujuan....

Nak Order??? Klik gambar di bawah atau boleh terus hubungi/ Whatsapp saya yer..



Eita ( ID : 1081587)


FB : Shaz Eirul

Syifa Oh Syifa...

Sekarang dah pandai mengamuk..kalau kita ni tak hantor dia pergi sekolah...huhuu..nak hantar macam mana nak oiiii hari ni tak sekolah tau...

Mengamuk sakan....sampai mama ni di baling dengan kasut dia...sabor jerlah..nak marah kecik lagi..huhu

Mujurlah sekolah tu depan rumah atok jer...kalau kena naik kereta ke..emang tak kuasa nak melayan dah...

Ni tadi pergikan juga bawak dia ke sekolah tu ha....duduk lah depan pintu sekolah tu sambil bagi salam...hahahhaha.

Nak gelak pun ada...

Tapi syukurlah, dia rajin nak pergi sekolah...seronok agaknya...ramai kawan-kawan..cikgu pun baik...


NI dapat hadiah....sengih je balik sekolah...bising mulut dia..ma..ma nengok..nengok...hahhaha


    Ini mama terpaksa bawak juga menjengah sekolah....hiii nak bagi anak puas hati..


Syukurlah apa2 pun syifa always sihat, ceria, dan suka sangat nak pergi sekolah sampaikan mama kena baling kasut pun tak per...hiihih...demi mu anak..


Friday, 10 March 2017

Pesakit Auto Imun Semakin Sihat Selepas Amalkan Vivix

vivix untuk pesakit autoimun


Bila pesakit bersikap positif dan tetap teruskan usaha untuk cari penawar dr penyakitnya...
.
Doktor juga manusia biasa...tak semua apa yg doktor cakap tu betul kan...😂😂
.
Kan Allah dah janji setiap penyakit tu ada penawarnya kecuali MATI...

.
Dari berabiskan RM14K sekelip mata...baiklah maintain vivix ni haa...kos ternyata jauh lebih murah dr kos bil hospital tu kan





Salam Sayang;

Eita ( ID 1081587)

WA/CALL 012.7555.470


Thursday, 2 March 2017

15 Tanda Awal Penyakit Jantung Yang Perlu Kita Ambil Tahu

Penyakit Jantung ialah satu penyakit yang sangat di geruni oleh semua orang..mana taknya Jantung merupakan organ terpenting dalam tubuh kita..

Berhentinya jantung berdenyut, maka terhenti juga nyawa kita..

Penyakit Jantung atau serangan jantung tidak hanya menyerang golongan yang berusia sahaja, bahkan ia juga mampu menyerang golongan muda belia...ngeri kan..apatah lagi golongan muda belia sekarang mempunyai risiko yang tinggi di sebabkan oleh gaya hidup masa kini...


vivix untuk penyakit jantung




vivix untuk penyakit jantung


Bagaimana Serangan Jantung Ini Berlaku


Mama percaya ramai sebenarnya yang pernah terdengar berita di kalangan kaum keluarga atau sahabat handai kita yang terkena serangan jantung secara mengejut dan ada di antara mereka yang tidak dapat di selamatkan lagi....tentu sedihkan....

Serangan jantung ini berlaku apabila jantung tidak menerima bekalan darah yang secukupnya.

Saluran darah arteri koronari yang menerima bekalan darah lalu akan di hantar ke otot jantung.

Apabila saluran darah ini tersumbat oleh  ia akan menyebabkan fungsi jantung menjadi lemah atau lebih dikenali sebagai lemah jantung.

Kebiasaannya ini berlaku di sebabkan oleh pembentukkan plak yang menyempitkan saluran arteri koronari dan menyebabkan aliran darah terganggu.

Darimana datangnya plak???

Plak datangnya dari mendapan lemak atau kolestrol, kalsium protein serta sel darah yang telah rosak.


vivix untuk penyakit jantung


Bila plak ini mengeras...lapisan luar plak yang rapuh akan mulai pecah dan menganggu aliran darah, seterusnya boleh menyebabkan gumpalan darah beku.

Gumpalan darah beku ini pula akan menghalang aliran darah ke jantung dan menyebabkan jantung kekurangan bekalan oksigen.

Risikonya boleh menyebabkan jantung berhenti berfungsi dan menyebabkan serangan jantung ini berlaku.



15 Tanda-Tanda Awal Masalah Jantung
Sakit yang berkenaan jantung merupakan pembunuh nombor satu negara. Maknanya kemungkinan untuk menghadapi masalah jantung amatlah tinggi.

 Elok kita kenal beberapa tanda-tanda yang mungkin memberikan indikasi bahawa kita ada masalah jantung.
1. Lidah atau gusi menjadi bengkak atau sakit 

- berkemungkinan jantung kita ada masalah seperti lemak berlebihan, Injap jantung lemah atau saluran koronari tersumbat.

2. Terasa kebas tangan kiri dan juga lengan -

 Jika sakitnya berpanjangan pada lengan tangan kiri ada kemungkinan anda akan diserang sakit jantung dalam masa terdekat. (Bagi perempuan sakit terasa pada kedua-dua belah tangan)

3. Lidah terasa tegang dan pendek.

4. Rasa seronok teruja atau rasa bimbang tiba-tiba tanpa sebab.

5. Rasa sakit pada dada (Ulu hati sedikit ke sebelah kiri) - biasanya terasa seperti dada sedang dihempap oleh benda berat.

6. Daripada sakit dada rasa sakit mula merebak pada tangan, lengan, tengkok, belakang, abdomen dan rahang

7. Rasa tidak selesa pada dada seperti dipam angin penuh, atau rasa pedih.

8. Batuk tiba-tiba dan berpanjangan atau terasa ada kahak dan sentiasa mahu berdehem.

9. Rasa kepala berpusing tidak seimbang.

10. Rasa keletihan sepanjang masa.

11. Rasa meloya dan tidak ada selera makan.

12. Degupan jantung tidak menentu.

13. Nafas terasa pendek.

14. Berpeluh dengan tiba-tiba walaupun sedang duduk rehat atas kerusi.

15. Membengkak pada bahagian seperti sendi-sendi di kaki atau abdomen.

16. Saat-saat paling hampir pada serangan jantung biasanya membawa kepada keletihan atau tidak maya yang teruk.

Kepantasan anda mendapatkan rawatan mampu menyelamatkan nyawa anda, ikuti saranan dari pihak doktor sebaiknya.

Namun ada juga tau supplemen dan vitamin yang sangat bagus untuk menjaga kesihatan jantung kita terutamanya,namun ia bukanlah ubat yang merawat terus penyakit anda, namun sebaliknya ia sangat bagus untuk memberikan anda kesihatan yang lebih baik secara keseluruhannya..

Apa Kata Mereka Yang Telah Mencubanya??


vivix untuk penyakit jantung




vivix untuk penyakit jantung






Salam Sayang;

Eita @ Mama Chantique ( ID 1081587)

CALL/SMS 012.7555.470

( KLIK SINI UTK DIRECT WHATSAPP)







Rujukan:

1) http://www.webmd.com/heart-disease/ss/slideshow-visual-guide-to-heart-disease

2) https://www.inlifehealthcare.com/blog/symptoms-of-heart-attack/#.WLesN9KGNdg

3) http://www.webmd.com/heart-disease/how-a-heart-attack-happens








Sharing Is Caring